kväll

2011-04-03 - 21:41:19
Nu sitter jag här framför datorn, nyduschad och mysig och min fiina hund ligger helt utsträckt över golvet. Trött är hon efter att ha varit ute hela helgen.

Själv är jag nöjd efter allt fix jag fått gjort denna helg. Eftermiddagen idag ägnades åt att sy ihop och fixa spännen på trasig hästtäcken. Så nu är de som nya igen, rena och hela!
Bra kändes att jag kunde hantera symaskinen med, haha.

Jag skrittade även Zigge barbacka en stund, han var väldigt positiv och pigg, vilket alltid gör mig glad:)Imorrn ska han få gå ett dressyrpass, skriver om det imorrn, Sara kanske kan fota med.

Sov gott på er alla som ska upp lika tidigt som jag imorrn.

Min fina bushund:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: