tisdag

2011-02-22 - 21:08:26
Dagen började med ett morgonpass med Zigge i ridhuset, gick mycket bra=)
 Sedan vart det hem sen och god frukost! Åkte till stan för att göra inte mycket alls, men jag körde och det gick bra.
Lugn kväll ätit goda våfflor och ska sätta mig och chilla framför tvn snart innan jag intar sängposition.
Mina väskor står packade och klara för imorrn drar jag till Kalmar, ska bli några underbara dagar där!
Men kommer väll sakna alla mina djur hemma, haha särskilt Chessan som jag aldrig brukar vara ifrån men hon kanske tycker att det är skönt att slippa sin tjatiga matte ett par dagar.

Sov gott alla!
Postat av: Jessica

söt blogg Lollo! Har du gjort designen själv? :)

2011-02-23 - 02:39:28
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-23 - 03:30:13
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: