dålig uppdatering

2011-01-17 - 11:26:30
Fy på mig, jag som skulle hållas här på bloggen, och nu har jag inte gjort det på 5 dagar!

I slutet av förra veckan var jag i skolan, men jag var så sjukt trött så gick mest runt som en zombie både i skolan och hemma. Så i helgen vart det soova, men även ett par härliga ridtuter, fira Ekman, baka och plocka lite med allt möjligt som behövdes. Stackars datorn fick inte ens komma ur väskan=(

Idag är det ny vecka med nya tag, vi har fått ett mycket pluggigare schema men det kommer nog att bli bra bara man kommer igång lite.
Zigge ska förhoppningsvis träna i eftermiddag, om isgatan kan töa lite:S
Chess lever livet och har vinterledigt som vi snart ska ta slut på, men jag misstänker ett löp där snart så vill inte sitta och anmäla till en massa tävlingar. Det kommer hinnas med ändå.

Nu väntar jag på Viktoria och Tess som är väldigt långsamma, sedan går vi och äter, hoppas det är gott för jag är hungrig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: