ny blogg

2011-01-09 - 21:46:40
Heejsan!
Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen och denna gång på riktigt, för att det skulle bli som nytt, la jag ner den gamla bloggen och här är den nya. Tack Tojja för hjälpen när jag inte är så teknisk.

Iallafall så kommer den här bloggen handla om min vardag och allt som händer och sker, som ni hör på namnet så kommer ni att få följa mina djur framför allt hunden Chess och hästen Zigge. Lite då och då tänkter jag även dra en presentation av ett djur i taget som bor här hemma, så att ni lär känna dem ordentligt.

Ikväll sitter jag bara här och njuter av min sista jullovskväll och försöker peppa mig inför skolan imorrn, vi får se hur det går.

Sov gott alla!

// Fiisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: