Chess vår

2011-03-30 - 10:16:56

Hur Chess och min vår kommer att se ut det vet jag inte rikigt. Jag ska nu när snön har smält börja spåra med henne, detta eftersom jag tror att hon kommer att uppskatta det + att hon hade lite för hög stress på agilityn sist. Vilket beror på att vi inte har kört så mycket i vinter utan mest haft det slappt.
Men när vi kommit igång med spårande, ska vi jobba på det ordentligt. Kanske KM?
I agilityn kommer vi inte att gå någon kurs, men vi ska träna själva och med kompisar, kanske någon helgkurs eller samträning ev. Vi ska tävla lite med både inofficiellt och klass 1.
I lydnaden ska vi börja träna på att repetera klass 1 momenten, sedan jobba mycket precision och även upp och nosa på lite klass två moment.
Det bästa Chess vet är att lära sig något nytt, så det gäller att utveckla allting hela tiden, men ändå inte för mycket. Gränsen är fin.
Men nu ska ni få börja förlja mig och `Chess mer i bloggen, genom vardag, träning, tävling och en del tips och diskussioner om vad jag tycker och tänker.

Hoppas ni tycker det är intressant, för det var ju tanken med bloggen från början
Chess till vänster och Chess mamma till höger, från en liten kennelträff i sommras.
Lite lika va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: