Fredag! 11/3

2011-03-11 - 08:27:14
Sitter i skolan och glor, börjar vid 9 men bor man på landet tar man de bussar som går.
Igår var det UF mässan, intressant och vi har nog lite mera hum om hur vi vill att det ska se ut, men inte en aning om vad vi ska göra. Fast en del lösa ideér finns det!

Idag börjar vi 9 och slutar halv 2 sköönt. Jag ska till tandläkaren med och jag är nervös känner på mig att jag kommer ha en massa hål, men hoppas inte.

I eftermiddag ska pappa jag och syster åka till stan och handla presenter till mamma, hon fyller nämligen år idag så GRATTIS!

Och ikväll kommer min kära pojke och det är super det! tror att det blir en lugn helg, tyvärr ganska mycket plugg, men vad gör det om 100 år?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: