Godmorgon:)

2011-03-31 - 07:37:51

Godmorgon, sovmorgon idag, gud så skönt. Sara tog ut hästarna och hundarna, så att jag barakunde ligga kvar och dra mig i sängen. Nu ha rjag gått upp, ska dra på mig något och sedan chilla framför tvn. Underbart!
Jag tänkte sluta kl 2 idag, så att jag hinner hem, fixa stallet och rida. Kanske tar Rebell en stund i paddocken, då Amanda är sjuk. Zigge förtjänar en ordentlig uteritt efter igår.

Tänkte även slänga upp en liten bildbomb på chess, från de utställningar vi har varit på. Hon var en liten rosettplockare som liten. Nu är hon väldigt exteriört snygg fortfarande. Men ett litent skönhetsfel på öronen, gör att vi inte ställer ut just nu.

See ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: