Helgen

2011-03-27 - 20:51:40
Denna helg har varit toppen, igår var supermysigt med båda mina kusiner plus lilla Mathilda som var urgullig, kort kommer på det när syster skickat dem till mig! Jag körde även pappas bil till stan och det gick mycket bra. Det jag var mest stolt över var att jag lyckades backa ut den alldelse själv.

Idag råkade jag visserligen ställa fram klockan 2 timmar, tyckte att hästarna var lite morgontrötta:P Men vad gör det, jag gosade ner mig i soffan och såg på tv tills lunch. Sedan vart det stallet och åka och rida lite i kvickstorp, det gick bra:) Lägger upp bilder straxt.

Nu ska jag snart sova och tagga för en ny vecka, trött som bara den är jag. Hoppas att alla haft en bra helg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: