onsdag 2/3

2011-03-02 - 20:53:25
Hejsan, sitter här i min soffa nyduschad och myser, ska nog snart sova tror jag för att jag är ganska trött.
Hann inte uppdatera något mera igår för att kvällen bara rann iväg, skulle åka och träna med hästarna men ridhuset var upptaget så vart bara lastning och åka, Zigge skötte sig super som han gör när ponnyn är med.
När vi sedan tog in fölungen så visade det sig att han hade ont i magen, kolik stackaren, han fick vara ute och gå i hela kvällen men sedan gick det över som tur var. Men hela kvällen försvann iväg. Idag har det varit fullt upp i skolan, tycker inte att vi brukar göra så där jättemycket, men idag har det blivit massa uppgifter och prov som ska göras och lämnas in, smidigt när allt ska göras inom 2 veckor. Men det fixar jag!
Sov gott=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: