Rebell

2011-03-23 - 12:39:00
Eftersom att jag inte har lagt in någon presentation på länge så tänkte jag presentera nästa djur hemma hos oss, nämligen Rebell. Han är Amandas tävlingsponny och har bott hos oss i snart två år. Han är 16 år, men har mycket kvar att ge. Under tiden han har bott hos oss har han utvecklats något enormt tillsammans med Amanda. Han lever upp till sitt namn, en riktig liten buse men han älskar att jobba och framför allt hoppa. Han har tävlat upp till LA med placeringar. En riktigt trevlig ponny!

Amanda och Rebell in action
Postat av: Julia

Hej!

Mitt namn är Julia (uppenbart :p) och jag bor i skåne.

Min kompis ägde Rebell ett par år innan han såldes till johanna som amanda köpte honom av.

sedan han såldes har jag undrat vart denna lilla guldklimp hamnat. har alltid älskat den ponnyn och hade jag själv letat ponny när jag visste han var till salu och kunde rida kat. c så hade jag inte tvekat en sekund på honom.

med andra ord så är han enligt min mening helt underbar på alla sätt och vis!

skulle vara såå himla roligt om man på något sätt kunde få veta lite om honom. hur allt går nu för tiden, hur han mår, få se lite bilder och kanske filmklipp?

om möjligheten finns så skulle det betyda världen om jag blev kontaktad, han är en saknad individ här i skåne och en ponny som verkligen satt sina spår inom en.



MVH Julia

2012-01-04 - 20:37:04
URL: http://priinsessahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: