Zigges senaste vecka

2011-03-15 - 12:51:53
Zigge har vilat hela förra veckan sedan han antagligen gick omkull i hagen, och fick en lättare sträckning. Så hela veckan fick han gå och skrota i hagen. Sedan i fredags kom kiropraktorn och kände igenom honom, och han kände väldigt fin,lite spänningar men inga låsningar. Så vila i helgen för att mjuka upp sig. Igår red Sara, och sa att han var super fin och mjuk. Tyvärr går jag så länge i skolan både igår och idag så jag hinner inte rida. Men imorgon är förhoppningen att vi ska kunna åka och rida ett lättare pass i ridhuset. Har jag tur får jag med mig kameran med, men har inget objektiv för att fota inne i mörkret:(
Åh, vad jag längtar tills vi ska ut på banan, vet inte om det blir den andra april eller den 16 april. Men det är sådant som märks.
Kommer mera uppdatering om Zigge imorgon när jag har ridit honom.
=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: