sool

2011-04-19 - 11:31:19

Jag älskar vädret, och det verkar alla djuren göra med. My sign och Nemo låg och solade när jag var ute förut, Mysign la hela sitt huvud i mitt knä och bara slöt ögonen, Nemo låg på sidan och bara njöt. Snacka om söta!
Chess och Vera ligger på trappan och sover gott=)
Idag har jag och Amanda ridit ut en timma på hästarna, mest skritt men lite trav och galopp med, supermysigt.

Igår red jag Zigge på gärdet, som äntligen har torkat upp, jag jobbad med skänkelvikninar i skritt och trav, stora volter och serpentiner. I galoppen red jag på en 8- volt och jobbade med början till enkla byten, super fin häst!

Men nu ska jag slänga mig i duschen, för i eftermiddag ska vi på bio och dra en sväng på stan.
Ha det gott folk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: