Dag 3 – Mina föräldrar.

2011-02-18 - 10:36:25
Tänkte att jag skulle passa på att skriva om min mamma och pappa på alla hjärtans dag:)
Som ni kanske vet eller har förstått så bor jag inte med mina föräldrar, men jag älskar dem ändå.

Min mamma heter Åsa Rehn och är 45 år, hon jobbar med ekonomin i åtvidaberg. Hon är väldigt snäll och omtänksam och vill alltid vara alla till lags. Hon tycker om att läsa, ta långa promenader med hunden, resa och göra mysiga grejer.


Pappa heter Bernt Persson och är 56 år, han jobbar numera i Katrineholm med miljö och hälsoskydd. Han tycker om att hitta på olika grejer, vi har många gemensamma intressen fiska, långa skogspromenader, spåra med hunden.
Min underbara mamma!!
Bästa pappa med min lillebror!!
Postat av: Lilla syster!

mina bilder ju! ;o

2011-02-18 - 16:58:19
URL: http://camillapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: