träning med Zigge

2011-02-20 - 17:45:06
Hejsan, idag vart det träning i Eriksbrg för Sophie Alm.
Zigge var på humör redan när jag tog in honom från hagen vilket han inte alltid är det tog ca 1 min att lasta sedan med hjälp av Rebell.
Träningen idag bestod mest av tips från Sophie eftersom hon inte sett oss på länge och aldrig träffat de andra ekipagen.
I början var Zigge spänd, han var rädd för de andra hästarna och gick emot mig, men det släppte sedan dock inte det bästa jag har varit med om, men det var en erfarenhet för oss båda.
I slutet jobbade han i låg form avslappnat i alla gångarter och då får jag vara nöjd.
Det bästa var att det tog max 5 min att lasta när vi skulle hem, inget bråk bara kolla lite och sedan rakt in!!
Duktig pojke<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: