ons 6/4

2011-04-06 - 08:49:03

Här var det dåligt med update, kan bero på att jag åker till skolan vid sju, kommer hem vid 5 drar direkt ut i stallet när jag har ätit. Sedan kommer jag in runt 8 och då har jag en massa annat att fixa.
Men i måndags tömkörde Sara Zigge, han var riktigt fin. Jag har massa kort, som jag ska ta och lägga ut när jag lagt in dem i datorn.

I går red jag ut ca 45 min, pigg och tittig häst. De håller på att fälla träd runt om våran gård. Vilket gör att det ligger stockar överallt runtom vägen. Mycket läskigt när man bara är en lite häst;) Så det vart en motionsrunda, med balansträning av ryttare, haha. Men jag tycker att han är duktigt som går förbi allting själv med lite övertalning.

Igår var jag även med och fotade Amanda när hon hopptränade, bilder på det med kommer inom kort.


Tror även att Chess är påväg in i löp, hon är väldigt glad och fjantig, plus att de andra hundarna är på henne. Men det vore skönt om hon löpte nu så att vi kan planera in lite tävlingar sedan.

Nu hoppas jag verkligen att det slutar regna innan jag kommer hem så att jag får rida i lite sol!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: