tävlingshelg

2011-04-18 - 10:43:25
Dålig uppdattering hela veckan, men vi har gjort så mycket grejer i skolan inte haft några lektioner men föreläsningar och projekt hit och dit. Intressant men tid tar det.

I lördags var det iallafall tävlingsdebut för Zigge, red LB:1 på Vikbolandet. Han gick rent utsagt skit inne på banan, var jätterädd för läktaren, och han blev blockerad och lyssnade inte alls på mig. Meen jag älskar honom ändå:) haha för annars var han superduktig, lastades snällt, stod stilla på tävlingsplatsen, lugn i transporten och fin på framridningen. Men nästa gång går vi ner och rider LC, samt att tävlingen är ute.
Men somsagt, jag är inte missnöjd med Zigge alls, men lite på mig själv.




Bilderna är tagna på framridningen, och jag tycker att pollen börjar blir snygg=)

Igår var det ponnyhoppning i Söderköping, fotade lite, laget och Amanda. Alla srsare var riktigt duktiga!
Men nu ska jag gå ut och njuta av mitt påsklov

// Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: