torsdag 28/4

2011-04-28 - 11:17:41

Igår vart uppdateringen inget vidare, var i Stockholm med skolan hela dagen, runt tur på Arlanda och lite shopping. Kul!

Sara trimmade dressyr på Zigge igår inför helgens träningar, hon sa att han gick kanon=) För på lördag drar vi till Långkärr och Sophie för två dagars träning, taggad till 1000! kommer bli superkul, träna och sedan träffa hästar och folk från praktiken i höstas. (sittupp.se)
På fredag landar även en sak hemma hos mig som jag hoppas kan passa hästen;)

Idag är det skola som gäller till två, sedan fira min underbara lillasyster som fyller 17 år idag, GRATTIS! Sedan hem och vidare till Söderköping på en föreläsning om etik och moral på tävling, intressant tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: