återupptar?

2011-08-31 - 10:49:07
Efter ett långt uppehåll har jag nu fått insperation att börja blogga igen, till största del en hästblogg, men även hundarna och lite inlägg om mitt vanliga liv kommer att finnas. Jag tänker göra ett försök och vi får se om det fungerar eller om jag lägger ned helt.
Just nu rullar allting på, skolan är i full gång och handlar mest om UF, hästarna går bra och det finns ett par nya stjärnor i stallet, som jag kommer att berätta mer om. Hundarna har haft lite vila men vi tränar på hemmaplan. Men både Chess och jag är väldigt tävlingssugna nu, så vi får se vad som händer på den fronten.
Hoppas ni vill läsa och följa allt som händer oss i vår vardag. tänkte även under dagen slänga upp en ny presentation av mig själv för andra som börjar läsa bloggen nu.

// Lollo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: