Dag 1 – Presentera mig själv.

2011-02-07 - 21:40:36
Vem är då jag?

Jag heter Louise Maria Persson, och är 18 år, fyller 19 den 21 juli. Snart halvvägs till 40 då;)

Jag bodde i Åtvidaberg i en gul tegelvilla med min mamma och pappa, samt mina två småsyskon som nu är 15 och 17 år. Vi har en hund en svart labrador som heter Nelson.

När jag var 16 år gjorde vissa omständigheter att jag var tvungen att flytta från min familj, under ett kaos så hamnade i Hannäs, hos Sara, Anders och deras två barn som nu är 15 och 12. Där trivs jag mycket bra!

Hur ska jag beskriva mig själv då?

Jag är en livsglad tjej som älskar djur, jag går andra året på handelsgymnasiet i åtvidaberg. Min fritid spenderas mestadels i stallet eller på någon agilitybana men jag gillar att resa, festa ja helt enkelt leva livet=)
Som person är jag envis som en gammal get,glad, positiv, jag har lätt för att ta initiativ och ta tag i saker. 
 Jag tror inte att det är något mer ni behöver veta, men undrar ni något så fråga bara!
En bild av äkta Lollo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: