Dag 2 – Min första kärlek.

2011-02-11 - 12:42:00
Min första kärlek, detta är ganska svårt att definiera, var det killen som jag pussade första gången i 1:an, han som skolans alla tjejer var ihop med, var det killen som jag i mellanstadiet tungkysste första gången, eller var det han jag låg med första gången. Alla dessa gånger tyckte jag att jag var kär.
Men min första riktiga kärlek som jag kommer minnas hela livet är Christian. Vi gick i samma klass i högstadiet och spanade på varandra redan i 7:an tror jag, men det var inte förrän efter jul i 9:an som det klickade ordentligt. Vi vart tillsammans och det höll i 10 månader tror jag, och detta var en underbar tid. När det tog slut kunde ingen av oss riktigt släppa varandra och vi har försökt att ha ett förhållande ett par gånger till, men det fungerade inte. Så tyvärr har vi nästan ingen kontakt längre vilket är tråkigt, men vissa människor är väll inte gjorde för varandra. Men detta är killen som jag delade allt med under den tiden vi var tillsammans och jag kommer minnas honom som min första kärlek.




Även om detta inte hör till min första kärlek så finns det en stor kärlek i mitt liv nu, men det är så nytt och inte officiellt men nu vet ni det iallafall. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: