Hemma igen

2011-02-27 - 16:19:04
Hejsan, blev inte så mycket bloggande i Kalmar, vi hade annat att göra.
Se på Svensson Svensson, haha sedan långa promenader god mat och även fira Pers 20-års dag i fredags mycket trevligt!
I går åkte jag hem, åkte tidigt för att hinna fixa lite hemma. Hann rida 3 hästar och städa mitt rum.Även hitta min hamster levande, trodde att hon var död för hon försvann precis innan jag åkte till Kalmar, men hon lever altså och är där hon ska vara nu.
Dagen har bjudit på lite allt möjligt och nu blir det Göteborg horse show på tvn, sedan ponnyakuten och solsidan, Gutt som de säger där nere i Kalmar;)

Det enda som deprimerar mig är att det är skola imorrn och jag har ingen lust alls.

Ha det bra alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: