Kalmar

2011-02-23 - 18:05:24
Gick upp tidigt imorse för att åka en extra sväng innan bussen till kalmar. Det första jag upptäcker när jag går upp på morgonen är att min hamster har lärt sig något nytt inatt, öppna buren så nu är hon borta, jag hoppas hon kommer fram hel och ren!
11.20 gick bussen till kalmar och straxt före 3 var jag framme, Per hämtade mig på stationen, hade lagat jättegod mat åt mig och fixat mysigt:) Han är underbar!
Nu sitter jag och väntar på att han ska komma ner till mig så att vi kan se någon bra film.
Stannar här tills lördag.

<3
Postat av: Per

Hej gull det har varit ett par underbara dagar, väldigt kul att du uppskattade min matlagning så mycket :) Vi får väl ha en liten matkurs du och jag lite längre fram :-*

2011-02-26 - 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: