måndag

2011-02-07 - 08:17:59
Hejsan, jag är ju som sagtinte världens bästa bloggare, men nu kommer det lite updates.
Livet rullar på med allt, skolan funkar men det är rätt tufft just nu.
Chess lever livet, tyvärr lite för lite träning men mycket bus och långa promenader och min lilla sessa mår toppen!
Zigge tränar för fullt och jobbar på bra med dressyren och sin lilla kondition, har som mål att börja löshoppa inom kort.
Nu sitter jag här i skolan och börjar snart med svenska sedan 3 timmars ingenting alls, kul eller NOT!

Tänkte under dagen slänga upp en längre presentation av Chess tror jag det får bli.

Puss!
Postat av: Svenhelen

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-04-02 - 17:37:38
URL: http://svenhelen.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: