tisdag - studiedag

2011-02-09 - 08:53:51
Igår var det studiedag och när jag skulle vara duktig och blogga så fungerade inte vårat internet, snacka om att jag vart sur.
Men iallafall igår det var skönt att vara ledig och jag hann med en massa bra grejer, först fixade vi stallet på morgonen sedan in och äta en god frukost.
Det var fint väder så jag tog Zigge på en ordentlig tur i skogen, han var pigg och glad. När jag kom in sedan hade Anders köpt fika gott gott=)
När jag fått i mig det så hängde jag faktiskt med ner till ladugården för att klippa lite kossor, jag brukar inte tillbringa så mycket tid där, men klippa tycker jag är kul.
Eftermiddgen, vart en skön promenad och mario cart.
På kvällen prövad jag även abronixtränings band som Sara köpt, det är ett brett bälte som man fäster ex runt midjan och sedan ställer inte olika program så aktiverar den musklerna, smart tycker jag om det funkar. Upp till bevis om det blir beach 2011!



Nu är det onsdag och jag sitter i skolan och gör inte mycket alls faktiskt, så slänger väll upp ett inlägg om dag 2 sen eller kanske en liten presentation av ett djur, det återstår att se.

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: