Måndag

2011-03-28 - 09:41:00

Måndag, en ny vecka med mycket att göra, men det är bara att ta tag i allt så att det blir klart. Jag vill inte sitta här och tycka synd om mig själv när det finns så många andra som har det värre.
Jag ska iallafall vara duktig på lektionerna och plugga klart allt som behövs hemma. Så att jag sedan kan lägga tid på det jag vill, hästen, hunden och min fina pojke som kommer till helgen.

Idag slutar jag vid 4 och ikväll ska jag gå på yoga, det var längesedan och jag tror att min kropp behöver stretcha ut lite.

Nu ska jag fortsätta att vara duktig, jag har nämligen straxt håltimma och då ska jag plugga!

Hoppas alla andra får en bra dag och kan njuta av våren (så fort snön tinat bort)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: