Tävlingar Zigge

2011-03-30 - 10:08:01

Sitter och kollar lite på Tdb, vilka tävlingar vi ska åka på under säsongen.

Vi är anmälda till :
Vikbolandet 16/4 LB:1 - laget div 3
NORF 8/5 LB:1 - laget div 3
SKa anmäla till:
Åtvidaberg 29/5 - LB:1 - ev final med laget,
annars kanske jag rider 2 klasser det beror på hur han har känt innan.När vi har ridit första tävlingen på vikbolandet kommer jag nog börja planera fler tävlingar. Vilka det blir och klasser beror pu hur långt vi kommer komma. Men jag hoppas på en riktigt rolig säsong. Sedan hoppas jag att han kommer komma igång med hoppningen och kunna börja tävla lite smått där med.

Så ser våran vår ut, men somsagt, allt beror på hur det går och hur det känns. Mycket kan ändras.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: