träningsvärk

2011-03-29 - 10:08:02

Igår sista lektionen i skolan, hade vi dressyr träning. Jag fick rida ett 8 årigt fux sto, som jag aldrig ridit tidigare. Det gick riktigt bra, mycket trevlig och personlig häst. Hon är även till salu för alla som är intresserade. Trevligt steg med bra takt. Ett mycket personligt sto, men riktigt trevlig.

sedan när jag kom hem, fick vi ett litet ryck att ta fram cyklarna så vi cyklade till yogan och hem, är nog runt 7 km fram och tillbaka. Sedan körde vi yoga 1,5 timmar. Det känns i min kropp idag, jag är nog inte så vältränad som jag tror. haha

Men jag ska sätta lite fart, försöka cykla minst 2 långa turer i veckan, köra abtronix bandet på magen under hundpromenaderna och rida hästarna. Då borde jag komma i bättre kondition, kanske ska dra ner lite på allt socker jag äter. Jag gillar sallad och sådant, men orkar aldrig fixa iordning det utan det blir pasta jämt och det är ju egentligen inte allt för nyttigt. Nu när jag har skrivit detta på bloggen med så är det ju bara att ta tag i saken!
Jag börjar idag:)

Idag är det lång dag i skolan, med körkortsteori efter, men jag ska försöka gå en sväng ikväll iallafall.

Hurtigt inlägg det blev


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: